All markedsføring begynner med oppmerksomhet. Om du ikke får oppmerksomhet fra dem du ønsker å påvirke, står du alene. Helt alene. Du har ingen å selge til. Ingen å formidle budskapet ditt til.


Får du oppmerksomhet, er det fordi du ble lagt merke til. Noe skilte seg ut. Noe gjorde budskapet ditt interessant. Du fikk mulighet til å påvirke og stjele noen sekunder fra et annet menneske.

Du fikk fortalt din historie. Men først måtte du få oppmerksomhet.


I mange bedrifter er det ledere og markedssjefer som sier at man ikke skal skille seg ut. De vil ikke ha oppmerksomhet. De foretrekker å være ”main stream”. Det er derfor de, kanskje også bedriften de arbeider for, mister, eller må sloss for å opprettholde sine markedsandeler.


Tell a Story

Tell a Story er et konsept som er utviklet for å gi kundene jeg arbeider muligheten til å ta i bruk "storrytelling" i merkekunnskap og merkevarebygging .

Det å bygge sterke merkevarer er kunsten å fortelle gode historier, lage forståelse og å fremskynde kjøpsprosessen.


Dette er faktisk den eneste måten å bygge merkevarer på. Vi hjelper deg med å markedsføre bedriften din i tradisjonelle kanaler, samt i sosiale medier og på nett.


Tjenestene våre er utvikling av årsberetninger, kampanjer, annonser, artikler, konsepter og innhold for landingssider, blogger, e-bøker og foredrag. Har du et reklamebyrå du trives å samarbeide med, oppfordrer vi deg til å gjøre det, og KUN kjøpe spesialtjenestene fra oss.


Vårt råd er at bedrifter må tilpasse seg spillets regler, og å kommunisere på markedets premisser. Markedet er som du vet mennesker som lar seg påvirke. Finn eller lag en historie om bedriften din. En historie med mening. Du trenger ikke å konstruere den, kanskje den allerede er der. Det gjelder bare å finne den, hente den fram, løfte den ut og fortelle den.

 

Historier Bygger Merkevarer

Det å bygge sterke merkevarer er kunsten å fortelle gode historier, lage forståelse og å fremskynde kjøpsprosessen.


Hva er din historie?


Har bedriften din en historie å fortelle?

Ønsker du at vi skal hjelpe deg å bygge din
merkevare/merkekunnskap, kan du kontakte oss på telefon 982 82000.

eller sende oss en mail.

Det å bygge sterke merkevarer er kunsten å fortelle gode historier, lage forståelse og å fremskynde kjøpsprosessen.


Er det snakk om historier til merkevare, omdømme, merkekunnskap eller reklame er det ønskelig at du mailer eller ringer (+47 982 82000) Erik Blindheim Andersen.

Tryggve Fett

Are Stegane

Guro Bryn

Høgheim

Trond Blindheim