All markedsføring begynner med oppmerksomhet. Om du ikke får oppmerksomhet fra dem du ønsker å påvirke, står du alene. Helt alene. Du har ingen å selge til. Ingen å formidle budskapet ditt til.
Får du oppmerksomhet, er det fordi du ble lagt merke til. Noe skilte seg ut. Noe gjorde budskapet ditt interessant. Du fikk mulighet til å påvirke og stjele noen sekunder fra et annet menneske.
Du fikk fortalt din historie. Men først måtte du få oppmerksomhet.
I mange bedrifter er det ledere og markedssjefer som sier at man ikke skal skille seg ut. De vil ikke ha oppmerksomhet. De foretrekker å være ”main stream”. Det er derfor de, kanskje også bedriften de arbeider for, mister, eller må sloss for å opprettholde sine markedsandeler.
Tell a Story
Tell a Story er et konsept som er utviklet for å gi kundene jeg arbeider muligheten til å ta i bruk "storrytelling" i merkekunnskap og merkevarebygging .
Det å bygge sterke merkevarer er kunsten å fortelle gode historier, lage forståelse og å fremskynde kjøpsprosessen.
Dette er faktisk den eneste måten å bygge merkevarer på. Vi hjelper deg med å markedsføre bedriften din i tradisjonelle kanaler, samt i sosiale medier og på nett.
Tjenestene våre er utvikling av årsberetninger, kampanjer, annonser, artikler, konsepter og innhold for landingssider, blogger, e-bøker og foredrag. Har du et reklamebyrå du trives å samarbeide med, oppfordrer vi deg til å gjøre det, og KUN kjøpe spesialtjenestene fra oss.
Vårt råd er at bedrifter må tilpasse seg spillets regler, og å kommunisere på markedets premisser. Markedet er som du vet mennesker som lar seg påvirke. Finn eller lag en historie om bedriften din. En historie med mening. Du trenger ikke å konstruere den, kanskje den allerede er der. Det gjelder bare å finne den, hente den fram, løfte den ut og fortelle den.